FAQ
Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
-
Jak mogę zobaczyć meble przed dokonaniem zakupu?
Meble eksponujemy w szerokim zakresie w naszym salonie. Zielona Góra 65-762
Al.. Wojska Polskiego 49C -
Czy oferujecie dostawę mebli?
W naszej ofercie oferujemy odpłatną dostawę zamówień. - Jakie są opcje płatności za meble? Czy akceptujecie karty kredytowe?
Płatności przyjmujemy w gotówce, przelewem, bądź kartą płatniczą.
- Czy oferujecie montaż mebli?
Na życzenie Klienta możemy dokonać odpłatnej usługi montażu. - Czy mogę zwrócić meble, jeśli nie spełniają moich oczekiwań?
Zwrot zakupionych mebli nie jest możliwy z uwagi na to, że przedmiotem świadczenia
jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według życzeń konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. - Czy oferujecie gwarancję na zakupione meble?
Meble są objęte dwuletnią gwarancją producenta. W niektórych modelach pięcioletnią.
- Czy mogę zamówić meble na indywidualne zamówienie?
Oferujemy wykonanie mebli na indywidualne zamówienia. - Jak długo trwa proces realizacji zamówienia mebli?
Realizacja zamówień trwa między 6-8 tygodni. - Czy oferujecie usługi doradcze dotyczące doboru mebli do mojego wnętrza?
Nasi doradcy oferują fachową pomoc pod każdym względem. - Czy mogę zamówić próbki materiałów użytych do produkcji mebli przed dokonaniem zakupu?
Wypożyczamy wzorniki tkanin i wybarwień drewna. - Czy mogę skorzystać z programu finansowania lub rozłożenia płatności na raty?
Oferujemy dogodne programy ratalne 0% - 10,20,30 rat. - Czy współpracujecie z projektantami wnętrz lub architektami?
Współpracujemy z wieloma doświadczonymi projektantami oferującymi szeroki
zakres usług. - Czy oferujecie dostawę mebli tylko do Polski?
Zamówione meble dostarczamy w każdy zakątek świata.