FAQ

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

  1. Jak mogę zobaczyć meble przed dokonaniem zakupu?
    Meble eksponujemy w szerokim zakresie w naszym salonie. Zielona Góra 65-762
    Al.. Wojska Polskiego 49C

  2. Czy oferujecie dostawę mebli?
    W naszej ofercie oferujemy odpłatną dostawę zamówień.

  3. Jakie są opcje płatności za meble? Czy akceptujecie karty kredytowe?

    Płatności przyjmujemy w gotówce, przelewem, bądź kartą płatniczą.

  4. Czy oferujecie montaż mebli?
    Na życzenie Klienta możemy dokonać odpłatnej usługi montażu.
  5. Czy mogę zwrócić meble, jeśli nie spełniają moich oczekiwań?

    Zwrot zakupionych mebli nie jest możliwy z uwagi na to, że przedmiotem świadczenia
    jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według życzeń konsumenta lub służąca
    zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  6. Czy oferujecie gwarancję na zakupione meble?

    Meble są objęte dwuletnią gwarancją producenta. W niektórych modelach pięcioletnią.

  7. Czy mogę zamówić meble na indywidualne zamówienie?
    Oferujemy wykonanie mebli na indywidualne zamówienia.
  8. Jak długo trwa proces realizacji zamówienia mebli?
    Realizacja zamówień trwa między 6-8 tygodni.
  9. Czy oferujecie usługi doradcze dotyczące doboru mebli do mojego wnętrza?
    Nasi doradcy oferują fachową pomoc pod każdym względem.
  10. Czy mogę zamówić próbki materiałów użytych do produkcji mebli przed dokonaniem zakupu?
    Wypożyczamy wzorniki tkanin i wybarwień drewna.
  11. Czy mogę skorzystać z programu finansowania lub rozłożenia płatności na raty?
    Oferujemy dogodne programy ratalne 0% - 10,20,30 rat.
  12. Czy współpracujecie z projektantami wnętrz lub architektami?
    Współpracujemy z wieloma doświadczonymi projektantami oferującymi szeroki
    zakres usług.
  13. Czy oferujecie dostawę mebli tylko do Polski?
    Zamówione meble dostarczamy w każdy zakątek świata.